Yhteistyökumppanit

Innofactor

Innofactor on sähköiseen dokumentin hallintaan ja toimintaprosessien tehostamiseen erikoistunut yritys. Valmistuotteemme Dynasty on Suomen eniten käytetty asian-, asiakirja- ja arkistohallinnon ratkaisu.

Yhteyshenkilö: Sirpa Hänninen, 040-5144830, sirpa.hanninen(at)innofactor.com

Triplan Oy

Triplan Oy on asianhallintaohjelmistojen ja arkistonhallintaohjelmistojen toteuttamiseen erikoistunut ohjelmistotalo

Yhteyshenkilö: Asko Laine, puh. 0400 474143, etunimi.sukunimi(at)triplan.fi

Paperinkeräys Oy

Paperinkeräyksen Encore Tietoturvapalvelu tarjoaa turvallisen ja joustavan ratkaisun luottamuksellisen aineiston tuhoamiseen. Aukoton tietoturvaketju kattaa kaiken aina turvasäiliöstä ja kuljetuksista materiaalin tuhoamiseen ja uusiokäyttöön saakka.

Yhteys: info [at] paperinkerays.fi

Arkistopalvelu Heikkinen & Puljula Oy

Heikkinen & Puljula Oy on perustettu 1989. Yhtiömme on erikoistunut dokumenttien ja tiedontallennusvälineiden tuhoamiseen. Myöhemmin toimintaamme on tullut mukaan arkistonhoitopalvelut käsittäen arkistoinnin omissa tiloissamme sekä asiakkaan tiloissa.

Yhteyshenkilö: Pertti Heikkinen (TJ), Gsm: + 358 400 691 337, etunimi.sukunimi(at)tietotuho.com

Recall Finland Oy

Recall Finland on Suomen johtava arkistointipalveluiden tuottaja. Tarjoamme tietoturvallista arkistointia fyysisille dokumenteille, web-järjestelmän asiakirjojen hallinnointiin, tietopalvelun sekä asiakirjojen digitointi- ja tuhouspalvelun. Tehokkaan ja luotettavan palvelumme asiakkaina on julkishallinnon toimijoita sekä yrityksiä muun muassa rahoitus-, vakuutus-, laki- ja lääketieteen aloilta.

Yhteystiedot: myynti(at)recall.fi, puh. 09 825 6020

Kainuun ammattiopisto, aikuisopisto
Aikuiskoulutukset

Asiakirjahallinnon ja arkistotoimen ammattitutkinto monimuoto-opintoina, pääasiassa tietoverkon välityksellä

Katso koulutusohjelma tästä linkistä

Voit tilata maksuttoman tutustumistunnuksen esittelyluokkaan.

Lisätietoja koulutuksesta, sen toteutuksesta ja sisällöstä antaa tutkintovastaava Tiina Suoranta, puhelin 044 294 4518.

Sähköpostin muoto etunimi.sukunimi@kao.fi