Koulutukset

Koulutuspäivä on täynnä ja ilmoittautuminen on suljettu.

Kunnallisarkistoyhdistyksen koulutuspäivä perjantaina 8.11.2019 GreenStar Hotel Lahdessa

8.30   Aamukahvit ja  ilmoittautuminen

9.30   Tilaisuuden avaus

9.35   Ajankohtaista Lahdesta, kaupunginarkistonhoitaja Tiina Häyrinen, Lahden kaupunki

10.15 Kulttuurihistoriallisen arvottamisen kategoriat ja kriteerit analogisen aineiston säilytysmuodosta päättämiselle, ylitarkastaja Jenni Einola, Kansallisarkisto ja ajankohtaista asiakirjahallinnasta kuntasektorilla, ylitarkasta Jani Karell, Kansallisarkisto

11.00 Tietosuojalainsäädännön vaikutus arkistointiin, arkistonjohtaja Juha Henriksson, Musiikkiarkisto

12.00 Lounas

13.00 Tiedonhallinnan kuvaamisvelvollisuuksien toteuttaminen ja Tiedonhallintalain vaikutukset asianhallinnan toteuttamiseen, neuvotteleva virkamies Suvi Remes ja neuvotteleva virkamies Tomi Voutilainen, valtiovarainministeriö

13.45 Ajankohtaista Kuntaliitosta, erityisasiantuntija Tuula Seppo, Kuntaliitto

14.30 Kahvi

15.00 Asiakirjahallinnan uudistamisen ohjaus – ajatuksia ja kokemuksia Kelasta, suunnittelija Ella Oksanen, Kela

15.45 Päätössanat

Koulutuspäivän hinta on  60 e jäsenet, 100 e ei-jäsenet, sisältäen tarjoilut.

Sitovat ilmoittautumiset alla olevalla lomakkeella 23.10.2019 mennessä. Huom: lomakkeen lähettämisestä tulee vahvistus ilmoitettuun sähköpostiin. Voit tehdä lomakkeella myös kysymyksiä luennoijille. Käytä samaa lomaketta jos ilmoittautumisen jälkeen haluat korjata tai täydentää ilmoittautumista. Käytä silloin lisätietoja-kenttää.

Lisätietoja tapahtumasta antaa tapahtumavastaava Ritva Ikkelä (ritva.ikkela@kolumbus.fi).

Peruutusehto:

Mikäli osallistuminen perutaan 30.10.2018 jälkeen, veloitetaan puolet kurssimaksusta. Peruutukset 4.11.2018 jälkeen kurssimaksua ei voida palauttaa. Mikäli peruutuksen syy on sairaus, josta osanottaja esittää lääkärintodistuksen, ei kurssimaksua peritä.

Majoitus

Tarvitessasi majoitusta varaa ja maksaa itse majoitus suoraan hotellista GreenStar Hotel Lahti, +358 10 423 9392 tai lahti@greenstar.fi. Varaukset 11.10. mennessä varaustunnuksella Kunnallisarkistoyhdistys. Huoneet vapautuvat hotellin myyntiin 11.10., jonka jälkeen varauksia voi tehdä riippuen hotellin varaustilanteesta. Hinnat 1hh aamiaisella 99€/yö/huone, 2hh 117€/yö/huone.

Tervetuloa!